Bestilling
Startside / Kundeservice / Bestilling
Her kan du læse mere om, hvordan du lægger en bestilling hos os. |
Godt at vide
Hos os kan du bestille online, via vores kundeservice eller i nogen af vores butikker. Hvis du køber gennem den offentlige sektor, f.eks. kommuner og regioner, eller hvis du er aftalekunde hos os, anbefaler vi, at du kontakter os for at afgive en ordre.
På www.scandinavianphoto.dk kan du afgive din bestilling på dansk. Du kan også handle på vores norske, svenske eller finske hemsida.
Bestil via telefon eller e-mail
Vores eksperter hjælper dig gerne med at finde det rigtige udstyr til dine behov. Du er velkommen til at kontakte os på 78 72 69 00 eller via vores kontaktformular, mandag–fredag kl. 09:00–17:00. Du kan også besøge en af vores butikker, og vi vil hjælpe dig med det samme.
Vi placerer din ordre med din ønskede leveringsmulighed og sender dig derefter et link via sms og e-mail, hvor du kan vælge den betalingsmulighed, du vil bruge. Linket er aktivt i 7 dage, og når du har valgt din betalingsmulighed, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail, og vi begynder straks at behandle din ordre. Af sikkerhedsmæssige årsager kan du blive nødt til at identificere dig med NemID/MitID.
Her kan du læse mere om de forskellige muligheder for levering og betaling som vi tilbyder.
Bestil online
Vi anbefaler, at du logger ind på din konto hos os, inden du går til kassen. Hvis du ikke allerede er medlem, kan du nemt og hurtigt oprette en konto her. Som medlem kan du se dine tidligere ordrer, gemme dine favoritprodukter og se dine personlige tilbud. Du bliver også en del af vores community - et samlingssted, hvor kreative mennesker kan dele erfaringer, stille spørgsmål, give gode råd og lade sig inspirere af hinanden.
Når du er logget ind og har fundet det produkt, du ønsker at købe, skal du lægge det i indkøbskurven ved at klikke på "Læg i kurv" på produktsiden. Klik derefter på “Til kassen"-knappen for at gå videre til betaling.
I kassen kan du se alle produkterne i din indkøbskurv. Her kan du også registrere betaling med gavekort eller indtaste en rabatkode for at opdatere den endelige pris på din ordre. Du vil også få anbefalinger til tilbehør, der passer til dine produkter.
Det næste skridt er at vælge den leveringsmulighed, der passer dig bedst. Indtast dit postnummer for at se mulighederne. Her kan du læse mere om de forskellige leveringsmuligheder som vi tilbyder.
Derefter er det tid til at vælge betalingsmuligheder hos vores partner Svea Bank. Vælg, om du vil handle som privatperson eller som erhvervskunde, og udfyld derefter de oplysninger, der skal indgå i ordren. Husk, at det er dit ansvar at indtaste oplysningerne korrekt.
Det sidste skridt er at gennemføre din bestilling. Når du trykker på knappen, har du accepteret Scandinavian Photos handelsbetingelser og Svea Banks handelsbetingelser. Af sikkerhedsmæssige årsager kan du blive nødt til at identificere dig med NemID/MitID.
Ordre- og leveringsbekræftelse
Når du handler online, vil du modtage din første ordrebekræftelse på vores hjemmeside. Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en e-mail med din ordrebekræftelse som en PDF-fil, uanset om du har købt online, pr. telefon eller pr. e-mail. Det er dit ansvar at kontrollere, at oplysningerne i ordrebekræftelsen er korrekte. Hvis nogle af oplysningerne er forkerte, skal du straks kontakte vores kundeservice, så vi kan rette dem. Du kan ikke foretage ændringer i din ordre, når vi har sendt din pakke.
Ordrebekræftelsen er ikke bindende og indebærer ikke, at der er indgået en aftale. En bindende aftale er indgået, når vi sender en leveringsbekræftelse til dig pr. e-mail. Inden leveringsbekræftelsen er blevet sendt, kan vi afvise din ordre helt eller delvist - f.eks. hvis du har givet os forkerte oplysninger, hvis vi har mistanke om forsøg på bedrageri eller på grund af udsolgte varer. I så fald giver vi dig besked pr. e-mail, så snart vi kan.
Kan jeg annullere min ordre?
Du kan ikke selv annullere din ordre. Kontakt venligst vores kundeservice med det samme, så vil vi se, om det er muligt at stoppe din ordre, inden den forlader vores lager. Vi gør vores bedste for at behandle alle ordrer så hurtigt som muligt, og derfor er det ikke altid muligt at annullere ordrer. Hvis din ordre er langt fremme i processen eller allerede er blevet afsendt, skal du returnere den.